En dat is 2

22 januari 2015 - Pretoria, Zuid-Afrika

Het voelt als twee maanden, maar helaas ik ben hier pas twee weken. Ik ben wederom helemaal gesloopt en zou naar het weekend uitkijken als ik niet in het weekeind net zo hard moest werken als doordeweeks. Zondag gaan we wel wat leuks doen. Een van de muziekleraren (een geweldige groep mensen) heeft ons meegevraagd naar een concert... Van twee accordeonisten.... Uit Nederland.... Seems pretty silly, maar he, het is een leuk aanbod, dus waarom niet. Mijn mentor en de andere leraren zijn echt superleuk! Ze hebben ons uitgenodigd om een keer naar rietvlei te gaan (een wildpark in de buurt) en als de excursie doorgaat kunnen we misschien zelfs mee naar een uitvoering van het Zauberflöte (waar ik een lessenreeks over ga geven). Daar Wing continu nachtmerrie verhalen vertelt over zijn begeleider mag ik geloof ik van geluk spreken. Ik heb al een paar lesjes gegeven want er was een leraar ziek en morgen sta ik weer drie lesjes voor de klas. Tot nu toe gaat het nog wel aardig, maar ik juich nog maar niet te vroeg, nog meer dan 90 lessen te gaan en maar een week of 8 om ze te geven en (het grote probleem) voor te bereiden. Iemand nog interessante verhalen over de barok?

Tot mijn grote irritatie doet het internet het vandaag niet in ons tuksdorp en dus zitten we nu in een cafe om onze lessen voor te bereiden. Ik hou mn verhaal dan ook maar kort. Ik zal proberen van het weekend weer foto's en filmpjes te posten.

Liefs! (Kan iemand me vertellen of het al gesneeuwd heeft bij jullie).

1. Florian:
    22 januari 2015
    Hier in Utrecht in ieder geval geen sneeuw. Gevoelstemperatuur lag vandaag wel onder de nul.

Vervelend dat het internet zo slecht is :S Ik zou niet weten hoe IK dat zou moeten overleven :P

Chin up ;)
  2. Anne:
    22 januari 2015
    Dat wildpark uitstapje klinkt wel tof!

Spreek je snel weer chickie, hou je taai <3