En dan, na twee maanden...

10 november 2012 - Utrecht, Nederland

Thuis!

Heerlijk op de bank, precies zoals ik me voorgesteld had met Marcel en twee (behoorlijk stevige ;D) katten op mn voeten en een bos witte rozen heel hoog op de kast, want Blues probeert ze op te eten.

Gisteren dus Londen. De kerstsfeer begon al te komen en het werd om half 4 donker. Gelukkig was de kou nog niet winters en dus heb ik een ontspannen laatste dagje gehad. Ik heb wat rondgestruind in het victoria en Albert museum, de national gallerie nog even aangedaan, de Big Ben gekiekt en wat door de straatjes gesloft. Natuurlijk zorgt het lot er weer voor dat ik die hele grote HMV vind vlak nadat mijn pinpas het begeven heeft. De twee seizoenen van de muppets EN de complete a bit of Fry and Laurie reeks, alles wat ik in Nederland niet kan krijgen hadden ze voor bijna nop. Ik heb nog even overwogen om geld te wisselen bij een wisselkantoor om toch nog souveniertjes te kunnen halen, maar de exchange rate was zo hoog dat ik beter voor hetzelfde geld nog een weekendje londen kan doen en dan wat meenemen ;D. En nu dus op mijn eigen bank, met mijn eigen katten, eigen tv, vriendje, internet op mn telefoon, instrumenten binnen handbereik. Maar het gras is altijd groener aan de andere kant, ik kan niet wachten tot ik weer op een trein, vliegtuig of willekeurig ander vervoermiddel kan stappen op weg naar het buitenland. Ik weet nu in ieder geval een heleboel plaatsen die de moeite waard zijn.

Lieve allemaal, bedankt voor alle lieve berichtjes, steun, hartophalers, grapjes en wat er niet meer bij mijn verhalen gepost is. Zonder jullie allemaal had ik het geen twee maanden volgehouden. Ge zeit allemaal uitgenodigd om snel een kop thee te komen drinken!

Liefs, Elise

1. Patrick den Drijver:
    Welkom thuis! ^^
  2. Anne:
    Welcome home chickie!

Ik moet idd bekennen dat ik iets losser met het dieet ben geweest :P Maar ze kunnen dan ook echt héél zielig kijken!
  3. Elise:
    10 november 2012
    Ja en nog zieliger nu ze chubby zijn ;D. met van die wangetjes! Maar goed, kan ik even bezuinigen op kattenvoer, scheelt toch ook weer haha! Maar je hebt duidelijk goed voor ze gezorgd. Merci again!
  4. Eline:
    14 november 2012