Ich bin ein Hamburger!

27 september 2012 - Berlijn, Duitsland

Vandaag was niet mijn dag. Nog geen 5 minuten in Hamburg gaf de batterij van mijn camera het op. Ik kon in Hamburg niet echt iets vinden wat me interesseerde en omdat de internationale treinplanner voor het eerst niet klopte moest ik anderhalf uur eerder dan gepland alweer terug naar Berlijn omdat er anders geen gratis treinen meer gingen. To top that all off heb ik ook mijn eerste blessure te pakken. Mijn enkel doet een beetje raar. Ze deden allebei al twee dagen pijn, maar nu kan ik op mijn rechterenkel haast niet meer staan. Er komt ook een heel gek geluid uit mijn enkel bij elke stap die ik zet. Kortom, vandaag was niet echt een topdag. Gelukkig kan ik mijn voet een beetje laten rusten daar ik morgen weer uit Duitsland vertrek. Ik heb morgen om half 3 de trein richting Warschau, daar kan ik dan 'savonds drie uur rondhobbelen en even avondeten. Tegen middernacht vertrekt dan de nachttrein naar Krakow waar ik mijn volgende hostel heb. Vervelend is wel dat ik daar al om 6 uur 's ochtends aankom en pas in de middag in kan checken en mijn tas kan opbergen. Nou ja met een beetje geluk is dat gekraak morgen over. Ik tape de boel goed in en ga weer op weg. Op naar oosteuropa!

1. Anne:
    27 september 2012
    Vervelend van je voet :( Wel tof dat je morgen naar Warschau gaat :D
  2. Lidewij:
    6 oktober 2012
    Wat een straf tempo heb je erin zitten :P
  3. Elise:
    6 oktober 2012
    Jep erin, eruit en nobody gets hurt. Leuk dat je meeleest! Waar ben jij nu?