Warschawa!

28 september 2012 - Warschau, Polen

Met goede moed het station verlaten en bam voor je neus staat het enorme Kultuurpaleis. Vervolgens in de weide omgeving helemaal niets, althans, ik heb het niet kunnen vinden. Volgens Anne is het centrum van Warschau heel mooi omdat dat herbouwd is zoals het heel lang geleden was. Enfin, ook dankzij Anne wist ik in ieder geval wel dat de Polen een bloedhekel hebben aan het Kultuurbouwwerk omdat ze het van de Russen hebben gekregen. Het is groot, felverlicht en een tikkie bombastisch. Persoonlijk vind ik het dan wel weer grappig dat er op het moment Anna Karenina van Tolstoy wordt gespeeld. Veel Russischer dan dat kan je het toch niet krijgen. Verder zijn ze nog een beetje in voetbalsferen blijven hangen, kijk maar eens goed naar de zeemeermin op de foto's. Toch waren mijn uren in Warschau helemaal de moeite waard, ik heb namelijk het gaafste zebrapad ter wereld gezien. Wie o wie ziet hem? Het is de foto creatief met zebrapaden!

1. Anne:
    29 september 2012
    Echt zo jammer dat je het centrum niet kon vinden! Pim zei dat er een bus vanaf het station gaat, mja, nu te laat :P
  2. Suzy:
    1 oktober 2012
    Het kan aan mij liggen, maar de foto creatief met zebrapaden kan ik niet vinden.
    Ben op school nu -Ria zegt hallo.

Papa.